Wednesday, January 03, 2007

5 Answers

#2 is indeed false although, as guessed by Jacob Weinstein, only slightly. When in Boston I hacked around regularly with one band -- in Montreal I'd sit in on some random sets, but nothing organized. I can still, if pressed, hack my way through 12 bars of crossharp.

"1) Not only have I been to Las Vegas with Hilary Swank, but we went to a Star Trek convention together."

Promotion for The Core. We did San Diego, and then the two of us flew to Vegas together to do a big Star Trek convention (hello Paramount synergy). Spent the day together, had a lovely time. She's ridiculously sweet.

"3) I once wore a slinky green dress and sang Lisa Loeb's "Stay." And not on stage. "

I then slept with the person I sang it to. That's all you get of this story.

"4.) My first produced script was a murder mystery set on a cruise ship, ending with a swordfight."

My first produced script was actually a play, written while I was still in college for a friend teaching at my old high school. She wanted something original for her kids to perform that year, and I obliged. On the reread it's ... regularly amusing, if abominable in all other respects.

Yes, Pam, this is the one with the exploding seagulls.

"5.) During one of my TV specials, the camera cut to an audience shot and randomly, out of 2000 audience members, landed on my Dad and Lovely Wife."

The Just for Laughs special on Showtime, '94. The St. Denis Theater show which essentially got me my sitcom deal and launched my career proper. At least they were laughing. Would have been awkward if my Dad had been shaking his head, Lovely Wife agreeing.

Not technically about me, no, but there's not all that much more about me that I care to discuss.

There. I'll reserve the Swank/paparazzi story and how I owe Janeane Garofolo for my sitcom for another day.

20 comments:

Anonymous said...

I'm glad that number 1 was true and I'm still slightly disturbed about number 3... But at least both worked out well!

Anonymous said...

Then I slept with the person I sang it to...

What was his name?

Unknown said...

Don't let the good man fool you. He knows how to throw down on the harp.

Curtin said...

I bet I'm the only one here (besidesRogers) that knows the name of that play...

Anonymous said...

Woohoo! What do I win?

The Minstrel Boy said...

another factor that led me toward buying the harmonica part is that i have known several comics who were more than decent at music. it's a timing, improvisation, discipline kind of thing. harmonica is very popular too, it's most likely a road thing, something that fits in the pocket is a lot easier to take along. you do play harmonica though, right?

Anonymous said...

Hype1.com covers everything related to

Entertainment and Nightlife, such as Nightclubs, Event Photos,

Restaurants,Special Events, Event Tickets, Maps, Photos, Dating, Hotels, Hot

Spots, Event Promoters, Fashion Shows and More! On Hype1 you can plan your

night by viewing thousands of nightclubs, events and restaurants across many

cities in the world. Remember , going out is easy, knowing where, is not.

Unknown said...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

Anonymous said...

Penyakit ini umumnya muncul karena penderita mengejan terlalu keras pada saat buang air besar. Dengan mengejan terlalu keras, maka pembuluh darah di sekitar anus dapat melebar dan pecah menimbulkan infeksi dan pembengkakan yang berakhir pada masalah wasir atau ambeien tersebut.

Anonymous said...

cara yang alami menyembuhkan penyakit wasir ambeien secara alami dengan menggunakan daun ungu serta mahkotadewa aman untuk ibu hamil tanpa operasi cukup dengan menggunakan obat wasir herbal ambeclear terbuat

Anonymous said...

wasir ambeien bisa sembuh tanpa harus di operasi maupun injeksi cukup dengan obat wasir ambeien herbal ambeclear herbal de nature dari daun ungu serta mahkotadewa aman untuk ibu hamil

Unknown said...

Berapa Harga untuk Obat Wasir Ambeien alami daun ungu AmbeclearAmbeien adalah gangguan atau penyakit yang terjadi pada saluran pencernaan manusia

Unknown said...

Bukan hanya pengobatan medis saja tapi ada juga pengobatan rumah alami yang dapat digunakan untuk menyingkirkan penyakit kutil kelamin ini. Intinya, karena kutil ini muncul di daerah yang sensitif, maka anda harus mencari pengobatan yang terbaik pada kulit Anda dan jika diperlukan juga dibantu dengan tenaga medis yang professional. Sebab dokter akan menjadi sumber informasi yang baik untuk mengobati penyakit ini.

Unknown said...

Kadang disertai
dengan sakit saat kencing, perih, organ intim terasa panas menyiksa,
gatal,..

Unknown said...

Sekitar Vagina Tumbuh Daging, Berbahayakah? Kutil Pada Kepala Penis mirip bunga kol atau jengger ayam, Merupakan Penyakit Yang diakibatkan Oleh Virus.Kutil kelamin, atau disebut juga condyloma acuminata, adalah kutil atau daging berwarna kulit atau keabuan yang tumbuh di sekitar alat kelamin dan

Unknown said...

penyakit yang ditularkan melalui hubungan seks : vaginal, oral dan anal. Juga dapat menular melalui persentuhan kulit dengan daerah yang terinfeksi.

Unknown said...

Obat Ambeien Resep Dokter Ambeclear dari De Nature Ampuh Tuntaskan Ambeien Sampai Tuntas

Unknown said...

Ambeien bisa mengeluarkan darah(seperti invander salim yang terkena ambeien dan mengeluarkan darah)

Unknown said...

Sebelum kita membahas tentang pengobatan ambeien, dalam kesempatan ini
saya ingin menjelaskan sekilas tentang ambeien, agar kita semua bisa
memahami benar apa itu penyakit ambeien

Unknown said...

manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur manjur